piątek, 22 sierpnia 2014

Domowy tonik do skóry trądzikowej- KORZEŃ ŁOPIANU


Cześć!
Chcialabym wam polecić tonik,a raczej napar z korzenia łopianu, który idealnie sprawdził się na mojej trądzikowej cerze. Na zdjęciu widać akurat korzeń żywokostu,dlatego,że ostatnio to właśnie jego próbuję.
O tym czy zdał u mnie egzamin dowiecie się innym razem.
Od kilku tygodni stosuję tonik z korzenia łopianu,dlatego mogę powiedzieć o nim kilka słów.
Jak przygotować taki domowy "tonik"?
Łyżeczkę korzenia łopianu (dostępny w sklepach zielarskich za ok.2 zł) zalewamy wrzącą wodą (ok.. 1/2 szklanki) i zostawiamy pod przykryciem na ok.10 min. po tym czasie napar przecedzamy przez siteczko i przelewamy do wygodnej dla nas buteleczki. Taki napar przechowujemy w lodówce przez 3-4 dni, po tym czasie należy przygotować nowy.
Efekt? Przy stosowaniu naparu dwa razy dziennie, skóra wyraźnie sie uspokoiła, a zmiany trądzikowe szybciej się goją. Cera jest również bardziej ściągnięta i wygląda na zdrowszą. Wydaje mi się,że jest również nieco jaśniejsza. Nie zauważyłam przesuszenia.
Należy dodać,że łopian jest zalecany w przypadku blizn, niestety myślę,że same przemywanie nie wpłynie znacząco na blizny. U siebie nie zauważyłam zmniejszenia blizn.

Bardzo długo stosowałam drogeryjne toniki,które nie dawały żadnego efektu. Zauważyłam,że skóra zaczęła wyglądać lepiej po ich odstawieniu i zminimalizowaniu pielęgnacji. A taki naturalny "tonik" sprawił,że jej stan zaczął się poprawiać!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz